CP Banner

CP Banner

9 Ağustos 2015 Pazar

Konser hakkında konuşma ve Site -Atakan


Merhaba Arkadaşlar

Bugün sizleri ufak ufak bilgilendirmek istedim, konser hakkında ve site hakkında.

Biliyorsunuz, konserin tam olarak üstündeyim. Yani çok yakından ilgileniyorum.
Uzun zamandır ben inançlı olmayı seçerek bunu yavaş yavaş mutlu bir şekilde sonlandırmayı hedefliyorum.
Çünkü inanç olmadan ben hiç bir şeyim. Ayakta kalmamı sağlayan tek şey bu.

İnanarak giriştiğim her işte planlı ilerledim ve her zaman pozitif düşündüm.
Bu işin sonunda hepimizi mutlu etmek istiyorum arkadaşlar, hepimizi.

Türkiye Coldplay konseri sözü verdim çoğu kişiye. Bunu yapacağımı söyledim. Bu işin en başında sen yaparsın bu potansiyel var diye destekleyen herkese çok teşekkür ediyorum.
Şuanda bana inanan sizlerede...
İnancınızı boşa çıkarmamak istiyorum sadece bu ve hepimiz için bunu başarmak istiyorum.
Yıllarımı verdiğim bu işi artık bitirmek istiyorum.
Ya mutlulukla yada söylemek istemiyorum anladınız.

Bu konser işine tüm herşeyimle tutundum, tüm hayatımı adadım, ve savaşıyorum.

Site hakkında ise herşey güzel olucak en kısa zamanda!

Sizleri seviyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder