CP Banner

CP Banner

29 Mart 2015 Pazar

Coldplay Türkiye Konseri Hakkında! - Atakan



Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere çok istediğimiz yıllardır hayalini kurduğumuz
Coldplay Türkiye Konseri Hakkında açıklamalarda bulunup bilgiler vereceğim.

Öncelikle kim istemez ki karşınızda Chris Martin ve o huzurlu sesi... çalan şarkı ise Fix You.
Biliyorum, hayalini kurunca bile mutlu oluyorsunuz.

Yıllardır onları göremedik. Çoğumuz isyan ediyoruz bu duruma ama arkadaşlar ümitlenmenizi öneriyor ve inanmanızı istiyorum.

Coldplay ile görüşme durumunda olan Pozitif Live şirketinden aldığım bilgilere gelirsek,
Coldplay ile %80 olarak anlaşmaya varıldı. Şirket bu konseri yapacağından emin.
Bana Biz bu konseri yapacağız diyorlar. Konserin 2016 Yılında yapılacağı tahmin ediliyor.

Herkesle konuştuk. Çabaladık ve çabalıyoruzda sonuna kadar. Phil Harvey ile bile yakın temasa geçtiğimi söyleyebilirim. Şu sıralar yeni bir ülke keşfetmek istediklerini duydum. Öneri bekliyorlarmış. Coldplaying.com sitesinde Admin olan bir tanıdığım onunla röportaj yaptı. Röportajın linkini aşağıda sizlere sunucam.
Bu Röportajda Yeni turlar hakkında ve ülkeler hakkında bir soru geliyor ve Phil
Farklı Ülkelere gitmek istercesine bir cümle kuruyor ve önerilerinizi bekliyorum diyor.

Röportaja buradan ulaşabilirsiniz;
http://www.coldplaying.com/exclusive-interview-with-coldplays-fifth-member-and-creative-director-phil-harvey/

Ben ilk olarak tanıdığım olduğu için avantajlıyım. Türkiye'yi önericek onlara
ve bunun ardından Pozitif Life şirketiyle atağa geçmeleri için iletişime geçtim her an her şey yaşanabilir arkadaşlar.
 Bundan emin olun ve bende tekrar söylüyorum.

Uyumadan her gece onları getirmek adına, Savaşıyoruz!

İnanın elimizden geleni yapıyoruz.

Ve size söz veriyorum.

Coldplay Türkiye'ye gelicek.

Ve bunu hep birlikte sevgimizi, inancımızı, ümidimizi göstererek başaracağız!

Saygılarımızla.

4 yorum:

  1. Atatkan doğru yoldasın başarılar abicim

    YanıtlaSil
  2. ya yok ya ben büyüdm bu adamlar yaslandı gencken gormek ıstıyorm okulm bıtmedn yurt dısına cıkamm ;((

    YanıtlaSil
  3. Sene olmus 2017 halen gelecekler :)

    YanıtlaSil